זמינים גם בטלפון * 2745
חלקים המתאימים לכלי שלך

סטרטר לקטנוע, סטרטר לאופנוע

מה זה מנוע סטרטר לקטנוע?

מנוע סטרטר לקטנוע הוא בעצם מנוע חשמלי קטן אשר נועד בכדי לבצע פעולה חשמלית ראשונית בכדי לבצע סיבוב של הבוכנה והטלטל ובכך לאפשר את ההנעה של הקטנוע.
בזמן סיבוב הבוכנה הסלילים לקטנוע מיצרים חשמל ומציתים את הפלאג ובזמן שתערובת הדלק והאוויר נכנסת אל תוך הצילינדר והבוכנה מתחילה לבצע דחיסה של הדלק,
הפלאג נותן ניצוץ והפיצוץ הראשוני נוצר בתוך המנוע וכמובן הפיצוץ ממשיך לחזור אחרי עצמו והינה אנחנו נוסעים.

להחליף סטרטר לאופנוע בעצמך

בסרטון ניתן לראות את אופן הפעולות שיש לבצע בשביל להחליף את הסטרטר בעצמך.
הדבר לא דורש ידע רחב מידיי וההחלפה שלו דיי פשוטה, פשוט לשים לב לסרטון ולבצע את העבודה.
שים לב שאתה חייב לוודא שיש לך את הכלים לבצע את העבודה ואת סביבת העבודה הנכונה.

אבל איך מנוע סטרטר לקטנוע עובד?

לפני המון שנים כשלא היה מנוע חשמלי שיניע את המנוע היה ידית שמסובבים אותה, היה אפשר לראות את הידית הזאת גם במטוסים קטנים וגם במכוניות.
בכדי להניע רכב היה צורך לסובב ידית גדולה הרבה פעמים ובאמצעות הידית הזאת היית בעצם מסובב את הבוכנה והטלטל במנוע ויוצר את אותו הדבר.
עם השנים הגיע למסקנה שהעבודה הזאת קשה ומיותרת וכך התחילו לפתח את המנוע סטרטר לקטנוע המודרני.

מנוע סטרטר לקטנוע עובד באמצעות שדות מגנטיים וכמו שכולנו יודעים, מגנט נמשך לקנה נגדי ובורח מקצה זהה.
בגלל התופעה הזאת בני האדם ניצלו את חוכמתם ושתלו בין שני הקצבות של המגנים מוט מתכתי שמחובר כמו סיכת מסמכים ואת המוט הם הניחו בין הקצוות הנגדיים של המגנטיים.
ברגע שהם חיברו את המוט מתכת הזה לשדה מגנטי נגדי לצד הנגדי של כל צד המגנט פשוט הסתובב.
האדם התחכם עוד יותר וניסה ליצור סטרטר לקטנוע בצורה יעילה, אז הוא החליף בכל סיבוב את הצדדים המגנטיים של המוט המתכתי וכך נוצר סיבוב אין סופי של הסטרטר לקטנוע.

איך הסטרטר לאופנוע נכנס לפעולה?

הסטרטר מקבל זרם חשמלי ראשוני מהמצבר וברגע שנכנס אליו החשמל הראשוני הוא מתחיל להסתובב ולהסתובב מהר.
האמצעות הסיבוב הוא מצליח לסובב את הקראנק הרבה פעמים עד שהבוכנה והניצוץ עושים את העבודה וכך בעצם אתה מניע את המנוע.
סטרטרים לקטנועים לא יקרים למרות התחכום הרב שלהם והם יעילים כמעט בכל כלי רכב מודרני, גם אם מדובר במטוס.

אז איפה קונים סטרטר לאופנוע?

בהוטפיסטון תוכל למצוא סטרטר לקטנוע שלך ללא כל בעיה, אנחנו מחזיקים במלאי את המנועים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק הישראלי ומציעים אותם במחירים יוצאי דופן.
האתר שלנו משוכלל ומפותח ואתה יכול לסנן מוצרים לפי מחיר, יצרן ודגם ללא כל בעיה. בנוסף כל התמונות באתר הם תמונות אמתיות של המוצרים וכך תוכל להיות בטוח במוצר שאתה קונה.
אם יש לך שאלה בנוגע לסטרטר לקטנוע שלך שאל את המומחים שלנו, הצוות שלנו מקצועי ומלומד והוא יוכל ללוות אותך במהלך הרכישה בכדי שתמצא את כל החלקים לקטנוע שלך.

פחמים לסטרטר מתנעה פחמים לסטרטר פחמים למנוע סטרטר הנקרא בעברית מתנעה . לרוב הבעיה במנוע הסטרטר היא שהפחמים מובילי המתח שחוקים פחמים הינם מוצר בעל שחיקה ודורש החלפה אחת למספר שנים בשימוש סביר .ואחת לשנה בשימוש מסיבי ניתן לשפץ את מנוע הסטרטר ע"י החלפת פחמים לכל סטסטר מתנעה יש סוג שונה של פחמים . איך אפשר לדעת איזה סוג פחמם אתה צריך 1מומלץ לפרק את הסטרטר ולמדוד את הפחם בכדי לרכוש פחם זהה רוחב וגובה (לא אורך) האורך זה הצד של הפחם בעל השחיקה . 2 לבדוק את יציאת החיווט החשמלי ולזהות את כיוון יציאה של החיבור לפחם ולצלחת הסטרטר . 3 גם עם הפחם שלך הרבה יותר קטן מהפחם שקיים לרכישה ניתן להקטין אותו לגודל הרצוי ע"י שופין או נייר זכוכוית גס 4 לא לרכוש פחם קטן מהקיים זה לא יעבוד כלל 5 תמיד ניתן להזמין מקוריי מהחברה כך בחשבון שזה יעלה פי כמה וכמה יותר מפחם אונברסלי.

דברו איתנו בוואטסאפ